umut1103 öncelikle biraz sakin ol, ve bu güzel anın keyfini çıkar 🤍 bebeğin dogdu, sağlıklı ve yanında. yarım kundak doktorlarin da önerdiği bir şey. Bebekler elleriyle kendini çok çabuk uyandırır. Yarım kundak kesinlikle çok işe yarar 💫 sonrasında bebeğinin sureklii emmesi emmek istemesi çok normal çünkü daha Cook minik ve seni istiyor sadece. Karnını değil ruhunu da doyurmak istiyor. Sık sık emzir ki sarılık olmasın. Benim bebegimde yenidoğan iken yarım saatte bir emmek istiyordu. Ama geçiyor sadece biraz sabır 🌸 ve tavsiye edeceğim diğer şey, yanında uyutma.her zaman beşiğinde uyusun. Bunun sebebini de ilerleyen zamanlarda anlarsın 🤭