Gamzenur123 🥹🥹 ilk doğumum du çokta güzel geçti diyemem ama bebeğimi görmem herseye değer 3. Günüm bugün ayaktayım yürüyebiliyorum 😊sorularınız merak ettikleriniz varsa anlatayım 😇🥰