Hamisbayan sadece tansiyonunuz mu yüksek ? Zehirlenme için bir kaç faktörün birleşmesi lazım ve değerler düzelmezse ancak öyle doğumla sonuçlanır . İlk etapta 24 saatlik idrar toplayın total proteine bakmaları lazım sinir 300 daha sonra tansiyonunuzun dirençli olup düşmemesi lazım ,karaciğer böbrek fonksiyonlarınızın yuksek olması lazım bana da 27.haftada bulantı şikayetiyle gittiğimde riskli gebelik bölümüne yatış verdiler direk tansiyonum yüksek ölçüldü diye benim söyle bir sorunum
Var hastane vs sağlık alanında asla tansiyonum normal çıkmaz beyaz yaka tansiyonu derler hatta bunun için defalarca holter bile taktırdım daha sonra tüm tahlillerim temiz çıktı kendi doktorumla görüşüp imza atıp sadece ayda bir defa idrar toplayıp evde takip yaptım çok şükür herhangi bir sıkıntı da olmadı