Sezaryen günümüzü aldık kızlar kısmetse 13 Nisan. Spinal olacağım tavsiyeleriniz var mı? Doktorum acı eşiğimi sordu istersen epidural verebiliriz dedi ama istemedim sizce almalı mıyım iki tane normal sezaryen oldum öyle çok dayanılmaz ağrılar çekmedim bunda da belden aşağısı uyuşuk olacak daha az ağrım olur diye istemedim ama bilemiyorum. Bu bir hafta geçmeyecek gibi bir de bebişe kilo aldıracak yiyecek tavsiyeniz var mı 🥰