Melikeergunbedir valla oda imkanları güzel de insanlar için aynısını söyleyemicem. Bizi 41 doldu o gün yani cuma günü polikliniğe gidecektik perşembe gecesi kızım hareketsiz olunca acile gittik açıklık baktılar (2-3 cm) çantanı al eşyalarını eşine bırak gel dediler. Evde durmak istiyorum sıkıntı yoksa zaten gündüz polikliniğe gelicem dedim kabul etmediler. Velhasıl eşyaları bıraktım çantayı almaya gitti eşim bana damar yolu açtılar tansiyonu ölçtüler odaya aldılar. Oda güzel, tek kişilik, tuvalet banyo var, kanama ve suyun için depend gibi hasta bezi var, odadan çıkmak yasak, oda kapıları açık başkalarının sesini dinliyorsun. TV var kumanda yok, telefon yok, nst bağlayıp sökmüyorlar sürekli yatırıyolar (benimki böyleydi herkesin olacak değil bu insanla alakalı). Vakit geçmiyor yani. Doğumdan sonrası da şans (biraz da torpil) 2 kişilik oda da var tek de. Ben ilk 2de kaldım sonra teke geçtim yanımdaki tek odayı özel gibi izin verilmiş süslemişler erkekler de giriyor keyfince. Ama bizde öyle bişey yok tabi ki ziyaret saati dışında erkek de alınmıyor biz gizlice kocamı soktuk o kaldı çok darlamıyorlar. Bide doğumdan sonra (sezaryen) sık sık ağrı kesicim yapıldı ağrım da olmadı şükür