Hsnsarem-94
Size böyle davranıyorsa bence 2. Çocugu iyi düşünün.
Hsnsarem-94
Eşiniz size bu şekilde davranıyorsa bence 2. çocuk fikrini tekrar gözden geçirin. Bizim de bir süre olmadı 1buçuk yıl eşim kaç kere test verdi. Farklı zamanlarda beslenmesine göre testlerinde değerler de farklıydı . Kendinizi yıpratmayın iki doktora gidin ikisi de sizde sorun olmadıgını söylüyorsa test vermesini isteyin siz de ona baskı yapın madem çok istiyorsa test verme zahmetinde bulunsun.