Ankara06_06 Ben ilk öğrendiğimde beta hcg den sonra bekledim sabırla sat göre 7 haftalik olunca gittim ama ultrasonda 6+3 gözüktü kese bebek kalp atışı aynı anda görmüş oldum ❤️