Symnr166 Kızlar 26+4 günlüğüz bazen kasılmalarım oluyor karnımda, sertleşiyor 30 saniye falan sürüyor max sizinde oluyor mu böyle?
Ebruska_92 Symnr166 26+4 bende oturunca genitalime agrı saplanıyor benim 23 te cok kasılmam oldu magnezyum toz verdıler 1 hafta sonra duzeldi bu baskı yapan agrı ve batma hissi beni korkutuyor kimisi soguk algınlıgı diyor kimisi catı genişliyo diyo
Ebruska_92 Symnr166 Genede hastaneye gıt baksınlar benim kasılmamın oldu hafta bı bayan agrı sıkayetınden gıtmiş 26 hafta dogum yapmıstı o geliyo aklıma hep korkuyırum bnde
susaMom_ Symnr166 Benim bebişin başı aşağıda o yüzden ekstra baskı yapıyor bir de bir yerden bir yere toplanıyor bı sure ağrı yapıyor 20 saniye kadar çok değil sonra normal bı pozisyon alıyor doktoruna hiç sormadim bir problem mi açıkçası bilmiyorum ama bence normal bir şey
1919-sultan Aynıyız canım benımde sertleşme oluyor yanı kasılma nasıl oluyor bılmıyorum da bebek bazen bıeyere toplanıyor orda duruyor dedıgın gıbı 30 sanıye falan
1919-sultan Agrı çekmedim hıc genıtalde de ama sureklı cısım var hamıle kaldığından berı hep tuvalette gıtttım yanı hıc azalmadı
Ebrar042 1919-sultan enfeksiyon a baktırdınız mı enfeksiyon yüksekliği hem sürekli lavaboya çıkarır hem de ağrı kasılmaya sebep olur. Bebişin baş geliş ise o da baskı yapıyor olabilir