Eminel Herdem25 Ben arzu hanıma gidiyorum, Sen aysel hanıma gidiyordun cnm değil mi, doktor kendisi mi bakıyor acaba yönlendiiyor mu, gün içinde vs umarım oluyordur
Herdem25 Eminel evet aysel hanıma gidiyorum kendisi bakmadı yönlendirdi normalde randevu veriyolar ama ben serklajlıyım git gel yapmayayım diye doktorum o gün çektirtti
Eminel Elvn zaten bir kere git anlıcan nasıl bir doktor olduğunu girdiğin zaman en az yarım saat anlatıyo herşeyi detaylı, testler vs anında ilgileniyo sonuç çıktığı zamam whatsapp tan soruyorum ben
Eminel Elvn hayır olmaz sorun bence durumunu da anlattığın zaman birşey demeyecektir, sen arzu hanımı nasıl ve nerden duydun cnm balıkesirden izmire mesela
Elvn Eminel bn izmirde otryrdm esimin isinden dolayi gelin olarak geldm balikesre kuzenlerimin cogu karatasta dgm yapti arkadslarmda ayni seklde ama onlar hp baska dktrda bn arastrrkn arzu hanimi ogrendm canm onlar genellikle osman beye falan gtti bi tanesi cok eskiden resat bey varms ona gtms bnde arastrdm arzu hanima rastladm yorumlari hp olumlu 😊aysel haniminkide olmlu yorumlari
Herdem25 Elvn böyle tatlı ilgili seni senden fazla düşünen bi doktor olamaz en ince ayrıntısına kadar düşünür ufak bi sıkıntıda sizden çok pinpiriklenir ama çokda güzel rahatlatır sizi ağlayın sarılır size gözyaşlarınızı siler size kalkarken üstünüzü toparlarken yardımcı olur abla kardeş gibi düşünün telefonu da var her zaman ulaşabiliyorsunuz. Ayrıntılıyı başka doktor çekti
Eminel Elvn 😊 ben de çok araştırdım buldum doktorumuzu 😍 ince eleyip sık dokuyanlardansın sen de benim gibi 👍 gidersen bana da haber et nasıl geçtiğini
Herdem25 yesimkhy o ne yaa ben forumda doğum yapacak olan birinden 2800 olcak diye duymuştum hastaneden öğrenmiş
yesimkhy Herdem25 evet karataş ta hatta şuan egepol hastanesine geldim fiyat sormaya yetkili yokmuş şimdi kartaş a gidiyorum 5. Ayımdan beri osman bey e gidiyorum memnum ama hastnenin bu fiyatı cekmesi beni zorlar bi yolunu bulmam lazım son haftam benimde hem ben eski hastayım 2400 e konuşulmuştu şimdi 3100 diyorlar vezne de kızlqr a söylerdim nasış olur böyle birşey diye bizde şuan doğum yapsak aynı fşyata yaparız dediler bana