Zsssdcvbn
Doğumhane katına bir kere girdiğin zaman birdaha çıkamiyorsunuz öncelikle yanınıza bir kişi refakatçi alıyorsunuz ama refakatçi de odanın kapısından dahi çıkmayacak annelerin mahrem açısından dolayı yattiginiz odaya direk çatal kuruyorlar orada doğumu gerçekleştiriyorsunuz hemşire ve ebeler çok güzel ilgilendi sancım olduğunda bana sıcak duş aldirdilar vs. bebeğiniz doğdunda yanınızdan ayrılmıyolar bu yönü çok iyi servise çıkarıldığıniz zaman da çok iyi ilgileniyorlar ben memnun ayrıldım 😊