36+2 yim bugün kontrol için geldim doktorum suyum azaldığı için yatış verdi şuan serum yiyorum.. eğer su yerine gelmezse pazartesi sezeryan olacak 🥺 böyle serum yiyip suyu düzelen var mı ? Doktor kuveze girer dedi kilosu 2800 kusur.. ölçümler 37. Hafta ile uyumlu ama çok tedirginim