8 aydır deniyoruz ilk çocuğumu kaybettim 6 aylıktı eylülden beri deniyoruz ilkinde hemen tutmuştu şimdide iltihap falan vardı iğne kullandım geçti dediler iki aydırda adetim gecikmeye başladıyş bi doktora gitsem rahim filmi falan çekerlermi ne yaparlar bilgisi olan yazabilirmi