Derennn700 açıkçası ben biraz geç başladım teste yani adetim bittikten 4gün sonra falan. Hiç pik görmedim yine bir gün yaptım o gün diğer günlere göre pik oldu , 2ekim adet olmuştum 25ekim pik gördüm . Ama kahverengi lekelenmem ve kasık ağrım vardı gebelik testi de yaptım peşine ve silik çıktı o şekilde öğrenmiş oldum gebeliğimi. Ben kürtaj olmuştum kürtaj sonrası adet düzensizliğim oldu bu da yumurtlama gününü etkiliyor tabi . Büyük ihtimal adet bitimimden sonraki o dört gün içinde gördüm yumurtlama . Havuç suyu çatlaması için öneriliyor henüz kullanmayın bugün yapın belki bugün yaptığınızda çatlamış olacaktır . Çatlamadıysa da yine kullanmayın pazartesi değerlendirdikten sonra tekrar yaptığınızda testi çatlamazsa yaparsınız havucu. Ya da direkt yersiniz . Ben herhangi birşey yapmadım havuç yememiştim o dört günde. Çünkü yumurtlama olmamıştır diye düşünmüştüm .