MorKelebek54 her özelde nöbetçi kadın doğum olmuyormuş. Ben normalde Liv Hastanesi’nde takipliyim, geçen gece bir ağrım oldu aciline gittim burada acilde kadın doğum yok, ultrason ile filan bakma imkanı yok normal acil doktoru baksın mı dediler, öyle olunca koru hastanesini aradım orada varmış nöbetçi kadın doğum, oraya gittim.