Kızlar selam bu soruyu anca üçüncüye hamile olanlar sanırım cevaplayabilir ama sorum 2 kere sezeryan doğum yapmış annelere . İlk sezeryandansa 2. Sezeryan daha kolay diyorlar doğru mu benim ilk sezeryanım biraz kötü geçtide anlattıklarım ikinci daha kolay oluyor diye yorum yaptılar doğruluk payı var mı acaba☹️