tubik_ Kızlar 20+4 üz bugün oğluşumu görmeye gittik. 390 gram olmuş. Boyu da 10 cm doktor genel olarak sorun yok dedi. 20 Nisan da detaylıya gireceğiz inşallah bir sorun çıkmaz. Sizde durumlar nasıl
Sudelina2 tubik_ bu haftalardan sonra öyle büyüyorlar kiiiii bende suan 24 +3 haftalığım 29 cm 715 gramdı en son 24 haftada gittiğimde gayet güzel geçiyor zamanlarımız rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥹🥹❤️
myavocado tubik_ ayyy 20+0 benim de bugün 😅 detaylı ultrason 22 Nisan da. Ben geçen hafta gitmiştim en son kontrole, heyecanla detaylıyı bekliyorum.
buseyusuf27 tubik_ 23+2 de 28cm 600gr dı oğlum suan 23+4um 🤗 agırlastım dıyebılırım kızımda hc boyle olmamstım
Okyanusolmak 21+6 benim de. Habire tekme yiyorum 😅 iyiyim ama tetanoz aşısı oldum dün. Bugün çarptı beni. Kol ağrısı halsizlik hafif ateş. Neyse ki şimdi iyiyim.
Becem Okyanusolmak bende böyle oldum tetenos aşısı böyle yapıyor mı acaba yoksa dedim grip mi oldum diye düşündüm
metemom_ tubik_ canım boyu hakkında bir şey söylemedi mi bana biraz kısa gibi geldi tabi bu süreçte çok hızlı büyüyorlar ama merak ettim
tubik_ metemom_ boyunu doktor söylemedi ben kağıttan gördüm. Belki de yanlış gördüm direk kilosunu söyledi. Bebeğimin boyunun küçük olacağını sanmıyorum zira babamız tam tamına iki metre, kızım da yaşıtlarına göre oldukça uzun. Belki ben yanlış okudum ;)
Maviii_98 21+5 bugün detaylımız vardı. Amniyon sıvımız sınıra yakınmış. İnşallah sağlıkla gelsin bebekler.
Okyanusolmak Maviii_98 son haftalarda havuç suyu icmistim her gün 1 bardak ve tavsiye ettiğim herkeste işe yaradı ama bu haftalar riskli şeker için. Havuç suyu bol şekerli aynı zamanda. Bilemedim
Maviii_98 Okyanusolmak doktorum tatlıyla aran nasıl dedi normal yiyorum çok fazla yemiyorum aslında bayram şekeri kadar birkaç tane dedim o da sorun olmaz ama yinede dikkatli ol dedi. Gebelik şekeri ölçümüde henüz olmadı. Bebeğimin pozisyonuda baş geliş biraz tedirgin oldum. Bende bilemedim ne yapmalıyım. Henüz sonuçları kendi doktorum göstermedim bakalım.
emirtimr1 metemom_ aynen 18+3 de bana 19 cm demişti bana o yüzden şaşırtıcı geldi sadece belki anne de o tarz birşey yazmak istedi
Hatice_0691 21 haftalık gebeyim bende 16 nişanda detaylı Ultrasyon var aç mı gidilir yoksa tok mu kızlar?
Maviii_98 Hatice_0691 ben tok gittim zaten gelmeden önce bebek hareketlensin diye çikolata yemeni önerdiler.