ssevilmommy Gamzelimmm_4 ilk verdiğimde 45 çıkmıştı 3 gün sonra tekrar verdim 250 çıkmıştı şuan kaç bilmiyorum pazartesi gideceğim doktora inş herşey yolundadır☺️🥰
ssevilmommy FKRKS29 bende pazartesi günü gidiyim diyorum 5+3 oluyorum. Yoksa yarın sabah özel hastanede kan verp betamın durumuna bakıp bayramdan sonramı gitsem muayeneye?
FKRKS29 ssevilmommy bayramda bi yerlere gidecekseniz falan bence kontrole gidin kese gözükür durumu görürsünüz mesela benim doktorum elinden geldiği kadar arabaya binme seyahat etme dedi , ama öyle bisi yoksa betaya baktırpta devam edebilirsnz bence
xazall @ssevilmommy ben daha gitmedim haftaya randevum var ilk defa bakalım nasıl geçecek merak ediyor cok