Kızlar 2-3 gündür anlamsız bir şekilde içimi bir korku kaplamış ortada hiç birşey yokken bebeğimi kaybedecekmiş gibi hissediyorum hani karnımda Allah korusun rabbim bizlerden uzak eylesin kalbi duracakmış gibi korku sarmış içimi ve herşey gayet yolunda bir sorun yok yani hiç böyle bi korkuya kapılan oldu mu ben çok huzursuzum yaaa hareket etmediği zaman deliye dönüyorum sürekli karnımı tıpışlıyorım uyuyorsa da uyansın hareket etsin içim rahatlasın diye 🥺🥺🥺🥺🥺