Deletedmom_98 Kızlar sabahları bişe yok ama aksamları hala kusuyorum yediklerim geri geliyor sanki rajatlamak için kusmam gerekiyor 9 ay devam edecek böyle duurmd aolanlar siz nasıl basa cıktınız doktorum reflü dedi ama reflüde kusma olurmu ben kusuyorum
ipeklinaismom Deletedmom_98 benim o haftalarda bebek mideme dayanıyordu kusucak.gibi.oluyodum belki bebektendir yukarı cikiyosa tepikliyolar
Haticeburak06 Deletedmom_98 rabbim yardımcınız olsun bende 32+2yim 31de bu durumu çok yaşadım helede geceleri uyutmuyordu salonda zombi gibi oturuyodum gece🥹
Deletedmom_98 Hamisbayan yanma yok yediğim geri geliyor gibi oluyor cok rahatsız ediyor bende kusuyorum
Deletedmom_98 ipeklinaismom benim hiç bitmedi ki ilk 3 ay hiç bir şey yoktu ne rahatım dedim ondan sonra basladı yaklasık 5. Aydan beri devamlı ksuyorum aksamları
Deletedmom_98 gozdeee41 ben kendiliğinden kusmuyorum zaten kendim zorluyorum rahatlamak için yoksa zehir oluyor gün