sumerveyilmaz Merhaba şuan 4+0 çok fazla bel ağrım var bide grip olmuşum boğazlarım şiş çok kötüyüm ne yapabilirim ki ilaçta alaman
mavikalpvemavikalp sumerveyilmaz bal limon sıcak su karıştır iç Bel ağrısı normal regl sancısı gibi sancında olacak korkma😊
Merve0135 sumerveyilmaz bende 4 haftalığım bel ağrısı aşırı derecede ve kasık ağrısı sürekli yataktayım
sumerveyilmaz mavikalpvemavikalp normalde adetimin 2.günü olması gerekiyor ondan mı acaba fazla bel.agrısı, ay bide grip olmusum ondanda ztn bütün kemiklerim agriyor