Selam hanımlar 37 haftalık hamileyim bu ikinci hamileligim ilk dogumum normaldi ve çok ama çok zor geçti bugün doktor acıkligim var mı diye baktı ve hiç açılma yoktu bu defa zorlamasam sezeryan mi olsam diyorum ikisini de yaşamış olanlar özellikle cevap verirse sevinirim sezeryan dogum mu zordu normal doğum mu?