Kızlar bugün tansiyon yüksekliğinden yatışım yapıldı ama herhangi bir belirtim vs yok sadece sırt ağrısından sabah öylesine gelmiştim idrarımda hafif protein ve tansiyonum bir kere yükseldi geri 11 e 12 ye düştü ama doktor yinede yatış için ısrar etti ciğer geliştirici vurdular ne olur ne olmaz diye şuan kadın doğum servisinde yatıyorum pazar günü yani yarın taburcu ediyorlar mı biliyor musunuz yoksa pazartesiyi mi bekleriz eğer yarın bile herşey normal olursa yarın çıkartırlar mı birkaç kişi pazar günü taburcu etmezler diyorda