seweyt canımm aynı şeyi bende yaşadım şu an 23+6 yım doktoruma yazdım şekerin çıkabilir dedi içindeki sıvı arttıysa bebek hareketlerini hissetmek çok olurmuş bir de benim ikiz düşün yani gece hiç yatırmadılar
Doktorum acil diyete başla dedi , şekerli ve hamurlu şeylerden uzak dur dedi çok şükür şimdi rahat uyuyorum dikkat ediyorum seninde muhtemelen meyveden vs olmuş olabilir
Meyveyi öğlenleri ye ben öyle yapıyorum yanına yoğurt , akşam meyve tüketme şeker oranını çıkarabilir vs. Yine sormak istediğin bir şey varsa sorabilirsin