Merhaba güzel anneler. Bir konuda bilgi sahibi olanların bilgisine ihtiyacım var. Topuk kanında 2 kez biotinidaz enzimi düşük çıktı hatta ikincisinde ilkine göre daha düşüktü. Metabolizma bölümünden kan alındı alt sınır 3,5 iken bizim değer 3,55 çıktı doktor normal diyip gönderdi bizi ancak içime sinmedi değerin alt sınıra bu kadar yakın olupta normal olması bilgisi olan var mı acaba