zeyy7447 sağlıklı güzel doğumlarınız olsun inşallah. Benim ilk gebeliğimde 39 da 2 cm açılma ve nişanla 1 hafta bekledim bu süreçte de yalancı sancım çok oluyordu ama gerçek sancı gelince çook farklı oluyor onu net anlarsınız. Merdiven inip çıkmak, pilates topunda egzersiz yapmak, ılık su dolu leğene oturmak ve adaçayı içmek(doktorunuza siz sorun) gibi şeyler yaptım devamlı Allaha şükür ki 4-5 saat sancı çektim sadece açılmam kolay oldu bunların etkisinin çok olduğunu düşünüyorum doğuma bile elinizdeyse yürüyerek gidin sancınız gelince 🥰