Kızlar pazartesi 38/3 haftam doktor sabah erkenden gel dedi pazartesi günü için duruma göre doğum olabilir dedi ama şuan ne sancım var ne ağırım acaba suni sancı mı vericek doktor anlamadım böyle bir durum yaşayan var mı beklemek gerekmiyor mu ? Bebeğimin kilosu şuan 3.500 kilodan dolayı mı acaba