Alparslanmom__ her doğum acılı ben önce normali denemek istedim yapamasaydım sezeryan olacaktı bana göre tıbbı bi zorunluluk risk yoksa normal doğum en güzeli ama bunu yapabilecekseniz psikolojik olarak hazırsanız
Benim doğumum ani oldu 5 cm açılmam vardı acil yatış aldım 3 gün hastanede yattım 4. Gün sabahı kasılmalar başladı ezandan sonra suyum geldi doğurdum derken 3 saat sürdü toplam ağrıyı o an çektim ve bebek çıkınca hepsi geçti ☺️