3.sezeryanı oldm 31mart gecesi. Hala toparlanamadm yürürken kuyruk sokumumdan ses gelio gbi hissediorm. Belimdeki iğne yeride acıyor. Dinlenmekte yok bana hep ayaktaym hareket halinde olunca iyi gelirdi ama bunda hiç işe yaramadı. 3.sezeryanı olan varmı