Oğluma hamileyien gittiğim ozek doktorum 12. Haftalikken erken demisti oğlum oldu. bugün yine o doktora gittim seneler sonra 15 haftalık hamileyim dedi kıza benziyor haftaya kontrole gel yemek yedikten sonra dedi. oruclu olduğum için hareketli değildi bacak arasini gördük ultrosanda bos tu. 3 4 kere rüyamda kizim olduğunu görüyordum.kendimden kız olacağını beklemiyordum şimdiye kadar erken olacak diyordum. Bı oğlum var Allah kız evladida tattirsin sağlıklı olsun da kız erkek fark etmez. Sizce de kız mıdır