Bugün doktora gittim 7 haftalığız geçen hafta kalp atışı göründü dedi bana ama duyulmadı dedi Bi kaç gün sonra tekrar gelin dedi bugün gittim yine kontrole aa şimdi duycaz kalp atışı göründü hemeb duycaz dedi bekledik duyulmadı gitti başka doktor çağırdı o da duyamadı pazartesi günü gel radyolojide baksınlar bakalım eğer orda da duyulmazsa salı günü bebeği alalım kürtaj yapalım dedi sizce ne yapmalıyım?