Kızlar başlıkta da söylediğim gibi yaklasık bir saat önce inanılmaz bir kasılma yaşadım 29+5 im.ikinci gebeliğim.kasılmam 2-3 dk rahat sürdü.yattım dinlendim biraz,bi daha kalktıgımda sezaryen yerimde acı hissettim hala daha da yürürsem devam ediyo acıyo dikiş yerlerim.yaşayanınız oldu mu ? Cevaplarsanız sevinirim