Merhaba, bende çok yoğun çalışıyorum ve tüp bebek sürecindeyim. Yumurta toplama sürecinde zorlandım cünkü kontrol için birkaç kere çağrıyorlar ve plansız oluyor herşey yumurtaların gelişim sürecine göre ayarlıyorsun randevuları. İşten izin almak durumunda kaldım sık sık. Yumurta toplama sonrasında rapor dinlenme ihtiyacım olmadı benim direk çalıştım. Fakat transfer sonrası rapor almam gerekecek.
Çok kafana takma birşekilde yürüyor herşey, randevularını müsaitliğine göre ayarlamaya çalışırsın. Ama bazı tüp bebek merkezleri çok yoğun olduğu için daha çok doktorun müsaitliğine göre ayarlanıyor. Doktor tercihide önemli.