Zuzu97 Merhaba kizlar..ben 21 haftalik hamileyim ve su anda cok agrim var oglumda 8 aylik kucaktan inmiyo bi turlu😥😥agrikesicide kesmiyo artik agrimi😕😕benim gibi olan varmi?bu arada sezeryan dogum yapmistm
Berivankaya Zuzu97 annen kiz kardeşin yardımcı olacak kimsen yokmu diğer bebeğin de çok küçük daha ya işin zor
Zuzu97 Berivankaya annem ben kucukken rahmetli oldu😔😔kiz kardes falanda yok esimin aileside bize cok uzak
Berivankaya Zuzu97 ya başın sağ olsun canim özür dilerim bilemedim kusura bakma üzdüysem lütfen 😑 öyle tek başına da zor olur allah yardımcın olsun inşaallah 🙏
Zuzu97 Berivankaya tesekkur ederim canim yo onemli degil sonucta nereden bileceksinki..evet cok zor doktor kac kere aldirmami soyledi ama yapamadim kiyamadim
Ayazayaz Canım evin temizliğini falan boşver sadece yemek yapıp yiyin bulaşıkları yıka başka bişey yapma yorgunluktan oluyordur Bebiş yoruyordur zAten üstünde hamilelik rabbim yardımcın olsun 🙏
Zuzu97 Ayazayaz zaten temizlik yapamiyorumki haftada bir kadin geliyo dip temizligi yapiyo..beni yoran oglum kucaktan inmiyo esiminde isleri oluyo gece gec geliyo eve bazen geceleri esim bakiyo oglum uyumayinca