Kızlar benim ikinci hamileliğim 10 haftalığım şuan aslında hareketlerini hissetmem için erken ama annem bazı kadınlar erken hissediyor dedi başta bağırsak hareketi sandım ama bu çok farklı ve genelde aynı yerde göbek deliğimin sağ tarafında ara ara içimden bişey kayıyormuş gibi hissediyorum 🙈 bir tane oğlum var 4 yaşında bir de kızım olsun istiyorum inşallah nasip olur 🤲🏻 genelde üstte oynarsa kız aşağıda oynarsa erkek diyorlar ama bilmiyorum benim gbi yaşayan var mı aranızda 😌😌🧡