1palyaco Bebek yağı kullanmayıp onun yerine ne kullanıyorsunuz ? Nemlendirici losyon vs gibi? Ne hangisi ?
asell13 1palyaco mustela nemlendirici çok güzel canım oğlum atopik 7 yaşında hala devam bebekliğinden bende yüzüme kullanıyorum kızım doğunca onada aynı şekilde şampuan losyon masaj için yağınıda alacam inşallah ekstradan bi o lazım bebeğe
Gnl54 1palyaco aslinda hicbirine guvenmek gelmiyor icimden bi ebe demisti en sagliklilisi hakiki zeytin yağı sürün demişti
hellomama Atopik ciltli bebeğim var , mustela sipariş verdim gelene kadar da zeytinyağı sürüyorum günde iki kere çok faydasını gördüm hatta sipariş vermeden önce deneseydim almazdım
1palyaco hellomama mustela araştırdım ama içeriğinde parfüm var diyor çok tavsiye eden var ama parfüm görünce bi durdum .
hellomama 1palyaco bana doktor da onu önerdi açıkçası o yüzden onu aldım ama dediğim gibi saf zeytinyağ veya Hindistan cevizi yağı da kullanabilirsiniz