Suyun azalmasının sizin içtiğiniz suyla felan alakası yokmuş bebek aminyon sıvısını kendi oluşturuyor yani böbrekleri ne kadar iyi çalışıyorsa o kadar idrar yapıyor ve suyu devir daim ediyor. Bazen böbrekleri yeterince iyi çalışmadığı için su azalıyor ve sonra düzelebiliyor sizlik bir durum değil