Nlnmtn Kızlar merhaba 23 haftalık hamileyim bu ara çok iştahsızım sabah kahvaltı yapıyorum bazen arada yediğim meyve vs akşama kadar hiçbirsey yiyemiyorum akşam da çok az yiyorum bu durumda olan var mı bebeğimi etkiler mi?
Elfthh Nlnmtn yok canım muz ye ceviz ye o senden besleniyor multivitamin ye bebege kilo aldırıcı ye az ye sorun olmaz
Nlnmtn Elfthh inşallah vitaminlerimi aksatmiyorum bebeğe yarayacak seyleri de düzenli tüketiyorum yemek yiyemiyorum ama dediğin gibi besleniyordur diye umuyorum
Elfthh Nlnmtn beslenir benimde iştah yok zaten çok yemek iyi bişey değil yararlı şeyler yemek önemli cnm