Kubish canım öncelikle rahat bir anne ol bana doktorumun da çevremdeki herkesin de tavsiyesi bu oldu ben ağrının bir köyünde yaşıyorum evet zor oluyor 20 gün oldu Doğum yapalı mastit bile oldum göğüs uçlarımın mahvolduğu günler oldu ama hepsi geçiyor bir de sen şimdi lohusalıktan dolayı kendini yetersiz ve mutsuz hissedebilirsin bunların hepsi normal hiç endişelenme ve göğüs uçların için ayva çekirdeği dene doğal yöntemler olmaZsa eczaneden krem alırsın bebeğin emmeyi öğrendikçe iyileşecek benimkiler kanıyordu düşün ama iltihap olmaması için çok dikkat et sürekli temiz tut karbonatlı suyla sil uçlarını