Ebruxxxx 30 martta 600 6 nisan 5443 çıktı beta acile gittim lekelenme sebebiyle lakin sonucu tam öğrenemedim enabizdan baktım beta değeri artışı nasıl bilgi verme sansinzi varmi
asel-yasarrr Ebruxxxx bence gayet güzel yükselmiş hatta bebek artık gözükebilir kese falan muayene oldunuz mu ulutrason dan o şekilde kanama alanı var mı düşük riski var mı belli olur
momofmychildren Ebruxxxx eğer keseniz göründüyse Betanin bir önemi kalmaz ama kese görünmediyse betayi takip etmek isteyebilir doktorunuz
Ebruxxxx asel-yasarrr yok maalesef saten devlet hastanesi adamı hasta eder lekelenme sebebiyle gitmeme rağmen sadece kan idrar aldı randevu bulamadım bayram sonu baktircam inş
asel-yasarrr Ebruxxxx evet devlet hastaneleri maalesef böyle bence imkanınız varsa bir kereliğine mahsus lekelenme de devam ediyorsa eğer bir özele görünün kesiniz ve bebeğiniz gözükebilir artık diğer dediklerimi de bilgi verir muhtemelen kanama alana düşük ihtimali vs
Ebruxxxx momofmychildren keseye hiç baktirmadim daha bebeği öğrendim bayram sonuna randevu bulabildim ve bugün lekelenme oldu doktora gittim
momofmychildren Ebruxxxx bence lekelenme varsa ya tekrar acile gidin kadın doğum hastanesi varsa oraya gidin ya da özele gidin düşük felan olmasın Allah korusun