Arkadaşım şubat sonu orda sezeryan oldu kızı sabah 8 de çağırdılar yatırdılar planlı çağırmalarına rağmen ve sezeryan olmasına rağmen 4 5 kez çatı muanesi yaptılar akşam kadar bekletip akşam aldılar doğuma hiç memnun kalmadı umarım size iyi doktor denk gelir ben orda yapacaktım arkadaşımın doğumdan sonra karar değiştim😭