2-3 aylıkken kanamalarım olmuştu çok ayakta kalmıyorum aslında ama geçen haftalarda yürürken zorlanmıştım o zamandan beri arada karnım sertleşiyor geçiyor yorulunca oluyor genelde 22. Haftada normal mi sizlerde bu haftalarda yaşadınız mı böyle bir şey