nurcan355 dün hastaneden kontrolden geldigimden beridir karnım taş gibi neden boyle oluyor aranizda yasayan var mi bu durumu
Bebitoo21 nurcan355 gayet normal canım. Bebek büyüdüğü için alanı daralıyor o yüzden zor hareket ediyor. Benimde 2. Gebeliğim 38 hftalıgım oluyor bende de
mucizem0111 nurcan355 haftan gelmiş canım sancı başlıyor olabilir normal doğum deneyimim yok ama kramplarını ağrılarını takip et sıklaşırsa düzenli şekilde ağrı girmeye başlarsa doktorunla iletişime geç muhakkak bildiğim bunlar