Busemiko Bende 19+2 oldum bakalım persembe gitcem uyuyo hep 😌en son cıkolata yedım oynadı yine göstermedi
Busemiko Genel olarak kız 😊 ayy ins bende ogrenırım yaa cok merak edıyorum oynamaya başladı mı kızlar 2 bucuk aydan berı hep seyırme oluyo bende . Erkek anneler ve kız anneleri nelere aşerdınız tatlı mı ekşimi belkı bende cınseyet tahmın edebılırım ben tatlı aşerıuorum
Elvn Busemiko tatli aserdim kizim olcak incirle asure 20 haftalik hamileyim :) kipir kipr bnm kizim 15. Haftdan beri hissedyrm
Krasivyy Busemiko benm canım deli gibi tatlı istedi genelde erkek ler de tatlı çekermiş ama bnde tam tersi oldu
Cemrenin-yavrulari Busemiko canım benimde kız 😊 ama o aşermeler yalan 😅 ben Oğlumda ekşi aşermiştim şimdi kızımdada tatlı. Yani kişiden kişiye değişiyor sanırım
Berfintezel2426 Busemiko bence aserme olayıda biraz inanmıyorum kızım dan hamileyken hep eksi aserdim 😂 oğluma hamileyim hamile kaldığından beri tatlı yiyorum pasta özellikte birde erik yedim 🤣