Kızlar geçen ayın 7nde adet olmuştum biz bu ay eşimle korunmadık planlı şekilde gebelik düşündük dün akşam tuvalete gittim peçeteyle kendimi temizledim akıntı şekilde çok az kahverengi leke gördüm ama şimdi leke yok eşim dün akşam hem erken gebelik testi getirdi hemde normal gebelik testi ikisinide denedim birşey çıkmadı ama bu sabah uyandığımda normal gebelik testim de hafif bir çizgi belirmişti acaba gebelik olabilir mi