Seherarslan Kızlar gebe olduğumu öğrendim ancak çok erken öğrendiğim için keseyi henüz görmedik tahminen kaç haftalıkken gözüküyor yada beta kaç olduğunda gözükür kese ilk gebeliğim olucak nasip olursa 🌸
Sumeyyeky Haftadan itibaren görünmeye başlanıyor canım genellikle 7. Haftadan sonra karından görünebiliyor sağlıkla gelsin 🌸
Seherarslan Gamzelimmm_4 Beta 14 ile öğrendim nisanın 3 de 125 olarak gördük en son adetim şuan 2 gün gecikti normalde günü gününe olurum
Gamzelimmm_4 Seherarslan bende adetim 2 gun geciktii pazartesi kan vericemm bakalim kan pihtilasmasi var bende erken ogrwnip igneye yada ilaca baslamam lazim