Kızlar 36 haftalığım protein kaçağı çıktı tansiyon normal ama açılmam 1 cm bugün 70-100 arası sancım çıktı idrar yolu enfeksiyonum ve mantar var eve gönderdi evde bişey olurda fark edemesem diye de korkuyorum özellikle protein kaçağından dolayı ne yapacağım şaşırdım kaldım 😢