yarennnn4401 20. Haftada grip oldum ateşli Dr um kbbye yönlendirdi antibiyotik baslansin dedi ve Dr 2-3 çeşit var diyerek en hafifininverdiki bir sağlık çalışanı olarak ateşli gribin bebeğime daha çok zarar vereceğini bilen bir bireyim. İdrar yolu enfeksiyonu çok şiddetli olur ve önü alınamazsa düzgün tedavi olmazsanız malesefki çok farklı şeylere yol acabiliyor enfeksiyon , gelişim geriliği zeka geriliği , böbrek problemleri çocuklarda. Daha çok küçük hafta dasiniz bebek sizden beslenmiyorken tedavinizi olun Allah’ın izniyle hicbirsey olmayacaktır , zaten şuan yolknsac denilen kendi plesantasi diyeyim ondan besleniyor. İc çamaşırlarinizi ayrı yıkayın , utuleyin , pamuklu kullanın yüksek derece de yıkayın birkaç damlada Domestos damlatın deterjan haznesine. Bol su tuketin , birde mümkünse bu probleminiz varsa cinsel birliktelik yaşamayın derim , buna imkan yoksa başından erkeklerin korunarak olması taraftarı Dr lar birliktelik enfeksiyona yol açabiliyor , 10. Haftaya kadar geçer kurtulursunuz İnşallah bu haftadan sonra kordonla size bağlanıyor yavaş yavaş beslenmeye başlıyor hernekadar 12. Hafta deselerde beslenme icin. Birde ara ara sürekli idrar tahlili verin ben ayda bir veriyorum 💮 geçmiş olsun