14 haftalık hamileyim baş ağrısı çekiyorum zaten hiç geçmedi kaç gündür hafifliyor çoğalıyor arada ama bir de eğilip kalktığım zaman sanki bıçak batması gibi oluyor şakaklarıma bu neden olur ya? Bir de sol bacağımın baldırında uyuşma ve aşırı kalp çarpıntım oluyordu sık sık, bi kaç gündür onlar yok ama baş ağrısı öldürdü parol attım geçmiyor bunları tecrübe eden var mı aranızda merak ettim 😣