mavikalpvemavikalp Kızlar 40. Haftaya girdik bebeğimin 2 gündür hareketi var ama az ne yaptımsa hareketlendiremedim birazda tombiğiz acaba diyorum yerimi kalmadı 🤔 hiç bir belirtimizde yok doğum için 🤷🏻♀️
mombarbie_ mavikalpvemavikalp yeri daralmıştır annesi çok normal 😊 Bol yürüyüş ve egzersiz öneririm doğum için 🌼
Temmuzmucizesi26 mavikalpvemavikalp ayy benimki de 36 dayım çok az hareket ediyor endişe ediyorum artık 😔
ozlemelzo mavikalpvemavikalp Doktorum bebeğin uzun süre hareket etmediğini hissedersen beni ara demişti canım, saatlerce hiç hareket etmiyorsa mutlaka doktora danış bence.
mombarbie_ mavikalpvemavikalp son haftalar çok zorlu bıkıyorum 39+4 doğurdum bende 3540 gramdı bende zayıf olunca baya yürümekte uyumakta zorlaniyordum ağrılardan
Temmuzmucizesi26 mavikalpvemavikalp şimdi doktordan geliyorumda artık doğum pozisyonuz aldığı için normal dedi canım seninki de bu yüzden büyük ihtimal
mavikalpvemavikalp Temmuzmucizesi26 evet bende öyle düşünüyorum gidicektim doktora vazgeçtim bi yerde toplanıyor çünkü
mombarbie_ mavikalpvemavikalp vallaha benimde oyleydi kalcam bile çatladı benim şuan karnıma bakınca moralim bozuluyor ama bebeğimin sağlıklı olması unutturuyor hepsini
Maryhoney 38+3 bacağımda hatta el parmaklarimda kramp var bol yürüyüş yapacak mecalim kalmadı heryerimcatladi çok yorgun hissediyorum 😢
hellomama Bebiş hareketi en az üç saatte bir olması lazım annesi , daha az ise mutlaka doktoruna anlat 💖