Kızlar normal doğum olacak Allahın iziniyle, şimdilik pazartesi ve çarşamba nst çekileceğim en son cuma günü yatış verdi nst temiz çıktı bugün cuma 41.haftada yatış yapalım dedi neler yaşayacağım acaba ne kadar sürer ortalama beni bilgilendirir misiniz, kendi sancım gelmiyor, suyum gelmiyor umarım cumaya kadar gelir tabi ama işte bu arada epidural normal doğum düşünüyorum. Açıklık kontrolü de hiç yapmadı doktorum.